Reklama zewnętrzna - opis z Wikipedii
Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna
Projektowanie przyczep reklamowych
Produkcja przyczep reklamowych może być obecnie prowadzona przy wykorzystaniu wielu nowoczesnych środków. Dzięki temu sama produkcja nie tylko przebiega o wiele szybciej, ale pozwala również na wypuszczanie do sprzedaży coraz bardziej nowoczesnych przyczep. Trzeba przyznać, że projektowanie przyczep reklamowych jest często bardzo poważnie traktowane przez osoby zajmujące się takimi pracami w profesjonalny sposób. Jednak dzięki temu osoby wynajmujące lub kupujące przyczepy reklamowe mogą być z nich w pełni zadowolone. Natomiast wypuszczanie do sprzedaży nowych przyczep reklamowych odbywa się według przygotowanego wcześniej planu działania mającego na celu skuteczne prowadzenie sprzedaży. Wszystko to sprawia, że prowadzenie działalności gospodarczej jest prostsze.
Stabilne przyczepy reklamowe
W niektórych częściach miasta znajdują się stacjonarne przyczepy reklamowe. Takie stojące przyczepy reklamy mogą się wprawdzie opatrzeć osobom, które codziennie przejeżdżają obok nich, jednak dobra ich lokalizacja pozwala na dotarcie do sporej liczby nowych klientów. Dzięki temu w wielu przypadkach udaje się znacznie podnieść poziom sprzedaży konkretnych produktów w jakimś sklepie. Jest to bardzo ważne dla osób kierujących sklepami meblowymi czy budowlanymi, że mogą korzystać z różnego rodzaju metod reklamy. Wiedzą, że ich klientami są osoby w różnym wieku, dlatego sięgają także po przyczepy reklamowe. Mogą one być oświetlane, a dzięki temu zwracać na siebie uwagę. Jest to bardzo ważne, ponieważ daje gwarancję skuteczności reklamy.