Nie duży wymiar reklamy, czyli to doskonała metoda na subtelną reklamę naszego produktu czy też firmy. Dodatkowo ulotki, wizytówki oraz wszelkie formy marketingu i jesteśmy w domu. Druk i reklama.
O pracy w poligrafii
Praca w poligrafii to ciężki kawałek chleba, a szczególnie w większym mieście, gdzie ilość zleceń jest po prostu ogromna. To zdecydowanie praca dla ludzi z pasją do tego zawodu, a czasem nawet i to nie pomaga.
Częste nadgodziny i ogólny stres związany z dużą odpowiedzialnością tej pracy swoje kosztuje. Dobry specjalista w tej branży jest w stanie zarobić niemałą wypłatę, co jedynie trochę wynagradza trudność tego zawodu. W końcu na barkach poligrafa spoczywa odpowiednie przygotowanie projektu do druku, a później jego kontrola.
Technika druku wypukłego
Druk wypukły, wypukłodruk ? jedna z podstawowych, oprócz druku wklęsłego i płaskiego, technik graficznych, w której odbitka powstaje poprzez odbicie farby nałożonej na częściach wypukłych formy drukowej. Jest to najstarsza technika graficzna.
Obecnie z technik druku wypukłego przemysłowo stosuje się przede wszystkim fleksografię oraz, szczególnie do zastosowań specjalnych, typografię. Zespoły fleksodrukowe są także stosowane do lakierowania. Typografia była powszechnie stosowaną techniką druku przed upowszechnieniem się urządzeń do naświetlania, które umożliwiły łatwe stosowanie druku offsetowego (druk płaski), który pozwala na uzyskanie lepszej jakości odbitek i jest bardziej ekonomiczny z innych względów.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk_wypukły
Zmiany w druku
Techniki druku ciągle ulegają nowelizacją, jednak część procesów zostaje taka sama. Papier z celulozy dalej przoduje jako materiał na którym się drukuje,, ale sam proces czy użyta farba. Procesy te tak szybko ulegają zmianom, że sami właściciele zakładów mają problemy, aby z tym nadążyć.
Jednak ten postęp powoduje, że druk jest znacznie tańszy, a klienci mają możliwości zamówienia dużo mniejszych nakładów w dobrej jakości. Dlatego też teraz prawie każda firma ma swoje plakaty, ulotki czy nawet bannery.