Krótka definicja sukni w Wikipedii
Suknia, sukienka ? wierzchni jednoczęściowy strój kobiecy, okrywający tułów i nogi, często także ręce. W przeszłości był to ubiór zarówno męski jak i kobiecy. Suknia wyewoluowała z wczesnośredniowiecznych płaszczy i peleryn na skutek zmiany ich kroju i udoskonalenia tkanin. Za moment pojawienia się sukni uważa się upowszechnienie w połowie XV wieku wąskiego, dopasowanego do sylwetki stroju cotardie (istniało męskie i kobiece). Cotardie kobiece miało wysoki stanik, rozszerzany do połowy bioder i przechodzący w spódnicę. Stanik z przodu miał głębokie wcięcie i u góry był zakończony kołnierzem. Taki krój sukni optycznie wyszczuplał sylwetkę
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Suknia
Sklepy stacjonarne czy internetowe?
Coraz więcej kobiet decydując się na zakup ubrań korzysta z internetowych stron sklepów odzieżowych. Jest to przede wszystkim bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ w kilka chwil możemy znaleźć wybraną rzecz w odpowiednim dla nas rozmiarze. W bardziej popularnych sklepach stacjonarnych często bowiem zdarza się tak, że najbardziej rozchwytywane rozmiary najmodniejszych ubrań rozchodzą się bardzo szybko i pojawia się problem. W Internecie natomiast nie ma takiego problemu.
Dość często również możemy zauważyć, że internetowe sklepy z modą damską kuszą nas specjalnymi ofertami tylko dla klientów korzystających z tej drogi zakupu. Jest to również zaleta takiej formy nabywania ubrań. Wiele osób jednak obawia się, czy zamawiając ciuchy przez Internet dokona dobrego wyboru.
Poszukiwanie własnego stylu?
Wraz z powszechnym dostępem do informacji, również w zakresie mody, kobiety mogą coraz częściej podążać za trendami niemal ciągle. Istnieją specjalne czasopisma czy portale internetowe prezentujące najmodniejsze obecnie kolekcje. Również sklepy namawiają klientów do ciągłej wymiany garderoby wraz ze zmieniającymi się porami roku.
Spora część zwłaszcza młodych kobiet na ślepo podąża za trendami, wymieniając ciuchy w swojej szafie przy każdej możliwej okazji. Wynika to nie tylko z niskiej samooceny, ale również na przykład chęci przypodobania się rówieśnikom czy zwrócenia na siebie uwagi. Efekt jest jednak wręcz odwrotny, ponieważ rzadko możemy zauważyć, że ktoś ma naprawdę niepowtarzalny styl, a coraz więcej osób ubiera się niemal identycznie.