Hostessa - rola reprezentacyjna

h lub kobieta zajmująca się promocją produktów. Cechy hostessy to m.in.: atrakcyjny wygląd, umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi, znajomość języków obcych oraz umiejętność znalezienia się w różnych sytuacjach. ?Hostessa? wy

Hostessa - rola reprezentacyjna Znalezienie hostessy do promocji produktów Twojej firmy może byż wyzwaniem. Sprawdź tu:

Za Wikipedią - kim jest hostessa?

Hostessa ? przewodniczka oprowadzająca gości na targach, wystawach lub kobieta zajmująca się promocją produktów. Cechy hostessy to m.in.: atrakcyjny wygląd, umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi, znajomość języków obcych oraz umiejętność znalezienia się w różnych sytuacjach. ?Hostessa? wywodzi się od angielskiego słowa ?hostess? czyli gospodyni. W rzeczywistości hostessy asystują gospodyni lub gospodarzowi eventu. Hostessy podczas bankietów, konferencji i targów przejmują część obowiązków organizatorów, witając gości, wskazując im drogę i dbając o ich dobre samopoczucie. Hostessy są także ambasadorkami marek, pomagają firmom w tworzeniu korzystnego wizerunku oraz wspierają sprzedaż.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Hostessa


Reprezentacja jest ważna

Hostessy są zatrudniane zarówno na targi, wystawy, jak i na eventy. Dobra hostessa powinna być ambasadorką produktu, powinna zachęcać klientów do zapoznania się z ofertą i odpowiedzieć na ich wątpliwości. Komunikatywność jest bardzo dużym atutem, który przydaje się hostessie zawsze, niezależnie od tego czy ma brać udział w imprezie firmowej, czy tez prezentować firmę na targach. Pamiętajmy, że za wysiłek i pracę dziewczyn należy się odpowiednie wynagrodzenie - nie warto oszczędzać na reprezentacji firmy!


Wdrożenie w życie

Marketing jest pojęciem ściśle powiązanym z reklamą. Właściwie to kampanie reklamowe są częścią marketingu. W dużych firmach są odrębne stanowiska specjalistów, którzy zajmują się tą dziedziną.

Czasami jednak mniejsze firmy potrzebują pomocy marketingowców, ponieważ nie radzą sobie z pozyskiwaniem klientów. Bardzo często to właśnie zły marketing, albo jego brak jest powodem złej sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa. W takim wypadku ekspert powinien stworzyć strategię marketingową, skupiająca się na pozyskiwaniu nowych klientów. Często wdrożenie w życie takiej strategii wymaga poniesienia bardzo dużych kosztów, na co firmy z problemami finansowymi nie chcą przystać.

Jednak rola marketingu jest nieodłączną częścią prowadzenia nowoczesnego przedsiębiorstwa. Wszyscy chcielibyśmy, żeby firmy konkurowały ze sobą na jakość swoich produktów, lub usług, ale niestety realia rynku są inne. Czasami dobry produkt nie wystarczy, ponieważ mało kto wie o tym, że dana firma go wytwarza.

Taka jest (między innymi) rola marketingu.



© 2019 http://przedszkole3.tychy.pl/